De laatste loodjes en een nieuw lid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van YWCA NL World Council 2015 - WaarBenJij.nu De laatste loodjes en een nieuw lid - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van YWCA NL World Council 2015 - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes en een nieuw lid

Door: Jolanda van Henningen

Blijf op de hoogte en volg YWCA NL

07 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Een van de laatste nieuwtjes is dat er niet 4 dames naar Zürich gaan maar 5. Ik ben als nieuwe voorzitter van de Y toegevoegd aan de delegatie en vanaf 10 juli in Zurich ben ik het hoofd van deze groep dames.

Voor mij en ook de overige delegatieleden is dit een ervaring om als delegatielid de Y te vertegenwoordigen. Wij zijn ons dan ook heel erg druk en serieus aan het voorbereiden. Wat komt er veel kijken zeg bij de voorbereidingen voor het deelnemen aan de World Council.

Niet alleen hebben wij veel overleg gehad op de Y maar ook een aantal overleggen via de Skype. En dan moet ik niet vergeten dat mijn mailbox voortdurend volloopt met alweer nieuwe World Council mailtjes. Nu kunnen we zeggen dat wij qua inhoud gedegen zijn voorbereid en gelukkig kunnen wij elkaar ondersteunen en daarnaast ook rekenen op de ondersteuning van de observers die meekomen naar Zürich.

Zondag is de opening van de World Council. Dat wordt voor de 5 leden van de WC delegatie en de observers een spannende en inspirerende tijd.

Ik kijk er heel erg naar uit omdat ik verwacht dat het een week wordt waar wij hard aan het werk gaan maar terugkomen met een hoop nieuwe ideeën, ervaringen en bijzondere ontmoetingen.

We will keep you posted!

Jolanda van Henningen

  • 07 Juli 2011 - 17:56

    Evelien:

    Bijna zover! Ik heb er heel veel zin in dames!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

YWCA NL

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 16633

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2015 - 16 Oktober 2015

World Council Bangkok 2015

10 Juli 2011 - 16 Juli 2011

World Council Zurich 2011

Landen bezocht: