laatste dag world council - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van YWCA NL World Council 2015 - WaarBenJij.nu laatste dag world council - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van YWCA NL World Council 2015 - WaarBenJij.nu

laatste dag world council

Door: Gulay Fitoz

Blijf op de hoogte en volg YWCA NL

16 Juli 2011 | Zwitserland, Zürich

Hey Sisters,

Het is alweer de laatste dag van de World Council. De Mary Robinson awards zijn gegeven aan twee zeer inspirerende jonge dames. Een uit Zambia en de ander uit ... even vergeten. Maar anyway beiden zijn zeer actief in community empowerent. Hoogstwaarschijnlijk komt er een verslag van in Opzij. Verder is de nieuwe President uit de Carribean en treasurer uit de US gekozen. Van Geeske is inmiddels bekend dat ze in ieder geval World Board member is. We hebben twee goede workshops gegeven over DMDG en de OTC. Het is een ontzettend intensieve week geweest en we zijn nu wel eigenlijk allemaal erg moe geworden...maar het is zoete vermoeidheid...

Gulay

• 17 Juli 2011 - 19:38

Marcella:

Hi lieve councilgangers! Ik loop weer eens giga achter en ben verbaasd te lezen dat de council er al weer op zit. Dank voor jullie mooie verslagen! Kijk er naar uit jullie enthousiasme in het echt te horen!

safe journey home!